Abrakadabra 30 ml’lik şişe bu gün aldım 4 -10 yaş çocuklar için uygun yazıyor ee benim oğlum 9 aylık nasıl oluyo bu kızlar sizin damlalar nasıl ?
2babymom Bende sidefer kullanıyorum doktorum önermişti ilk aldığımda bende eczacıya sordum kullanabilir dedi içim rahat etmedi doktora yazdım 4 yaş için yazıyo diye genelinde öyle yazıyor ama verilir dedi