Gulmrt Merhaba hanımlar 🌸 kurutma makinesi için öneride bulunabilecek olanlar var mı acaba arçelik düşünüyorum ama beko vestel falan kullanan da var mı hiç 💕
Bebeminnie Gulmrt bosch Serie6 ısı pompalı 8kg kullanıyorm aşırıı memnunum elim ayağm her şeyim o benim 😂😂
Gulmrt Benim bütün beyaz eşyam bosch aslında ama şuanki fiyatlarla kıyamadım da açıkçası kararsız kaldım acaba gerçekten de bosch siemens mi almalı böyle şeyleri 🤦🏻♀️
Hunilianne Gulmrt çamaşır makinenizin üzerine koyacaksanız aynı marka almalısınız. Montaj yapmıyorlar farklı markaları. Ayrıca ben uzun ömürlü olsun diye iyi markalardan almaya çalışırım böyle şeyleri. Arçelik Vestel falan cok uğraştırdı bizi zamanında
Gulmrt Bebeminnie şu çamaşır serme ütü olayı yıldırdı beni valla ev işinden soğutuyo corona falan var diye iki aydır alamıyodum ama yıldım valla bi şekilde silerim artık temizce 😃