HaticeeAli Ben internetten araştırma yaptım baya ve vazgeçtim 🙄 Çokta iyi değil bence,kime iyi gelecek kime gelmeyecek belli olmuyor.Kiminin çok kanaması oluyormus kiminin damla damla.%1 ihtimal tutup hamile kalan da var spirali çıkartırma derdi varmıs bu sefer.Bence bu riskler %1 olsa da Almaya gerek yok Ama tabii herkesin kendi kararı 🙂