Kubrabasar biz 6aya girdiğimizde bitti öyle böle değil günde kaç kez oğlumu geçtim kendi üstümü değiştiriyordum hatırlamıyorum kimin kucağına gitse kusuyordu en son olarak emzirdikten sonra 15-20 dkk falan dik tutmadım hep uyanık şekilde kucagımda
Yatar halde bekletiyordum kusmuyormuyduui kusuyorduu ama daha az