1 yasinda bir kizim var. Neredeyse bizim yediklerimizin hepsinden yemeye basladi. Gunde 3 ana, 2 ara ogun veriyorum. Ayni zamanda, sabah uyaninca ve aksam uyumadan once olmak uzere gunde 2 kez emziriyorum. Bu aralar siklikla kendi kendine yemek istiyor. Ben de eliyle yiyebilecegi seyleri kendi yemesine izin veriyorum. 1 yasinda bebegi olanlar, sizin bebeklerinizin beslenme duzeni nasil? Eksik veya fazla yaptigim bir sey var mi diye merak ediyorum. Gerci bir sikinti yok cok sukur ama bu yastaki bebekler genelde nasil besleniyor merak ettim. Ozellikle emzirme/mama miktarini merak ediyorum. Siz ne kadar emziriyorsunuz veya mama veriyorsunuz?