Saripapatyaannesi34 Kızlar merhaba kızım bu ay 1 yaşında olcak 4.ayından beri mama ile besleniyor artık süte geçebilir miyiz?
Mutlubebis Saripapatyaannesi34 bizim doktorumuz 2 yaşına kadar inek sütünü sade olarak içmesini önermediğini söyledi canım.
Ahmedinannesi123 Saripapatyaannesi34 ben bebeğimi mama ile büyüttüm.su an 1 yaşında ve inek sütü veriyorum,bı sıkıntı olmadı.
Ahmedinannesi123 Saripapatyaannesi34 yalnız mamayı tamamen kesmedim.gece uyandığında ve sabah 1 defa mama veriyorum