sedaseda1 sanmıyorum öyle birşey olacagını ,hiç duymamıştım,oğlum 3250 doğdu,hep emzik verdim şuan 19 aylık 15 kilo 😂ilk 6ay sadece anne sütüyle beslendi ,ver emzik rahatlarsın birşey olmaz korkma ,bu arada hala emzik kullanıyoruz.2 yaşta bıraktıracagım