Yasmn Oğlum 3ay 13 günlük oldu ama son 1 haftadır emzirirken zorlanıyorum. Mememi eskisi gibi hemen almıyor şekilden şekle giriyoruz emzirmek için. Çok acıkıyor açlık krizine giriyor çok acıkmadan vermek istiyorum o zman da almıyor. Bu zamana kadar hiç mama vermedim ve sütümde var şükürler olsun ki. Başına böyle bişey gelen oldu mu ? Ne yapabilirim ? Yardımcı olursanız sevinirim
ZeynoEylul24 Yasmn bir zaman sonra düzene girer. Huysuzluk mutlaka olur. Belki Gazı oluyordur kucağa alış seklini değiştirerek emzirmeyi dene.
Yasmn ZeynoEylul24 gece uyandığında kucağımda emziriyorum ama diğer zamanlarda yatarken kucakta ayakta her şekilde denedim inşallah düzelir
ZeynoEylul24 Yasmn düzelir birde yatarak dene. Belki kucakta sıkılıyordur sıcak oluyorsa oda birde. Sicakta da çok bunalıyor Bebekler.