Kızlar merhaba 13 gün önce normal doğum yaptım ikinci doğumum doğumdan sonra bir hafta kanamam oldu sonra kesildi üç gün sonra bi anda kanamam başladı ama baya çoktu ve rengi turuncu gibiydi duşa girdim geçti yine kesildi sonra tekrar böyle oldu başına gelen var mı ilk kez böyle bişey yaşadım ilk doğumumda olmamıştı normal mi ?