Erenarden1 Allah bağışlasın, maşallah Eren Arden’e 🧿 TV olmasa bile radyo falan açsanız, biraz biraz sese alıştırsanız belki sakinleşir. 7 ay 12 günlük oğlum da, çok sessizliğe alışmaması için telefondan müzik açıyordum doğduğundan beri. Artık şarkılara çığlık çığlığa eşlik ediyoruz beraber 😊 Sürekli konuşsak da belli bi tonda, sabit yükseklikte konuşuyoruz ya sese çok alışamıyorlar sanırım. Bi de kucağınızda biraz daha yüksek sesle dans ederseniz beraber çok eğlenceli oluyor hem, hem de biraz daha yüksek sesin eğlenceli olabileceğini görüyorlar. Ayrıca sizin için de eşsiz bi deneyim olur, barış manço şarkılarında bebemi gitar yapıp çok eğleniyorum 😄