Aybarskomm 3 aylik bebegim gaz problemlerinin olduğu dönemde ayakalta sallamaya alıştı şimdi ayaklarımdan bıraktığım an uyanıp ağlıyor hiç birşey yapamıyorum su içmeye dahi gidemiyorum ondan ne yapmalıyım sizce böyle bi durum yaşayıp bi çözüm bulan varmi
Makarna_kulak Aybarskomm hangimiz sallamadık çılgınlar gibi 😂😂 canım bebeğin daha çok küçük o sesi kokunu istiyordur ondan uyanması, biraz ayağında salladıktan sonra baktin gözler kapanıyor ayağından al yanına yatır elinle pış pışla bi kaç gün dene alışır
Bsrklnc Aybarskomm instagramda baldan annenin paylasimlarini okuyun mutlaka , bizde gaz doneminde kucakta uyumaya alistirmistik malesef, kadinin sadece paylasimlarini okudum yazdiklarini uyguladim, sonuc mikemmel 😊