Deletedmom_36 Deletedmom136 bende oyoe diyorum hava boyle guzel oldugu icin insanlari tutamazlar hava yagmur camur olsada otursalar evinde diyorun😁😁
Deletedmom136 Deletedmom_36 haziraan kadar yağmur yağsın bol bol :D en güzeli 13 mayısta güneş açsın ama malum izinli günümüz 😂
Deletedmom_36 Deletedmom136 amann yok ben o gunde cikmam😁iyice korktum bide usenmeye basladim gecen esime markete ben gidiyim dedim tam karsimda market bu arada sonea aman sen git cok usendim dedim😁cikmaya cikmaya usenmeye basladim😁😁
Deletedmom136 Deletedmom_36 ya benim kızım 1 aydır yürüyor çok hayal ediyodum onu dışarda yürütmeyi en kötü kapımın önüne çıkarcam hava alsın diye 😄 hava güzel olur inşallah bakalım bi aksilik olmasın da
Deletedmom_36 calikusuu 😂😂burdada oyoe yagsasa icinizdeki disari cikma istegi biraz daha bastirilsa😁😁
Emeliss Deletedmom_36 aminnnnn denız kenarındayız balkondan sahile bakmakla yetiniyoruz rabbim şu günleri bir an önce bitirsin 💜
melis_duru Deletedmom_36 ay ben de bu havalarda kötü oluyorum resmen 😕 yağmur çamur fırtına olunca sevinçten havaya uçuyorum 😂
Emeliss Deletedmom_36 bende 2 ay sonra belki karşı binaya yada ıssız dağlara bakacağım tayinciyiz🙋🏻♀️