Sevgili anneler 4 aylık bebeğim var televizyon izletmek istemiyorum ama artık tükenme noktasına geldim çok çabuk herşeyden sıkılıyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım oyuncaklarıyla pek ilgilenmiyor oynasa bile kısa sürede sıkılıyor müzik dinliyoruz ayna karşısında oynatıyorum evin içinde gezdiyorum ama sonunda yoruluyorum ve yatırıyorum ağlamaya başlıyor hemen. Siz neler yapıyorsunuz bebeklerinizi oyalamak için evimi bile toplayamıyorum uyumadıığı sürece 😣