Deletedmom812 Kızlar almak için geç mi kaldım sizce bundan sonrası için otururmu kendi yesin istiyorum bu yüzden mama sandalyesi olsa daha rahat olacak gibi
Seden Deletedmom812 ek gıdaya geçerken alsaydiniz daha iyi olurdu almakta geç kalmışsınız ama alışır mi bebeginize bağlı deneyin
Ademalp Deletedmom812 şimdiye kadar nasıl yedirdiniz? Alışması biraz zor olur ama illaki alışır canım.
Deletedmom812 Ademalp kaşıkla oturduğu yerde yiyordu ama artık karışım kahvaltıdan falan midesi bulanıyor inşallah alışır yer 😔