Deletedmom136 Arkadaşlar halsiz bitkin vücudumu toparlamak istiyorum supradyn pharmaton tarzı ya da kahve çay olabilir kullandığınız takviyeler varsa yazar mısınız? Emziriyorum kızım 13 aylık
AsilDorukAnnesi Deletedmom136 Bahsettiğiniz ürünler gibi değil ama ben öyle durumlarda tatlı yiyorum enerji yükleniyoooorrrr 💃🏻💃🏻
Deletedmom212 Deletedmom136 valla bende emziriyorum ama nescafe kendime getiriyor bi nebzede olsa. Eşime söyledim üç gün oldu alıcak inşallah bi vitamin 😅 eczaneye sor dedim bende emzirenlerin kullanabilecegi bişey al diye ama bakalım🤷🏽♀️
Sophie8 Deletedmom136 aslında kan değerlerinize baktırıp ona göre vitamin alsanız emzirdiğiniz için çok daha doğru olur.
NamelesS Deletedmom136 Bende böyle bir ürün arayışı içindeydim araştırmalarım sonucu solgar vm2000 almaya karar verdim en iyisi bu içlerinde aklınızda olsun 😌
Deletedmom136 Aliveannesii ben de şöyle lezzetli hem yağ yakan hem enerji veren bi kahve tarifi bulursam içicem pek aram yok ama değer 😄
Deletedmom136 Sophie8 maalesef bebişimle tek yaşıyorum onunla hastaneye gidemem bu süreçte ama virüs bitince genel bi kontrole gidicem inşallah 🤲🏻
Deletedmom136 NamelesS hap çok büyük olunca ben yutamıyorum ya sanırım o hap baya büyük bişey 😂 parol bile yutamıyorum ben
NamelesS Deletedmom136 evet biraz büyük olduğunu yorumlarda okumuştum gelsin bi yutabilirim inşallah 😌