humeyra_kayraa Kızlar Zinco Gaz Damlası kulllanlar var mı ? Memnun musunuz ? Her Hangi bi sorun oldu mu bebeğinizde ?
Emineyunus_Kurt humeyra_kayraa vlla bn kulalniyorum 2.sisesine gectim bizde faydasi oldu gazini guzel cikartti onun disinda zarari olmadi
nurhayatervaras humeyra_kayraa bende kullandım ama bizde işe yaramadı maalesef biz sam simplex kullandık sonrasında.
Havva2323 humeyra_kayraa sizin bebeğinizde uyku yaptı mı ,biz dün kullanmaya başladık uyumayan kızım uyuyo
HaticErkanMiran humeyra_kayraa zararı yok cnn kullan faydası oluyor cogu bebekte ama benim bebisde olmadı çok yakın bir hemşire ablamdan başka damla ismi aldım onu alicam
Yesidil nurhayatervaras sab simplexi kaç damla kullanıyırsunuz. Ben sabahları 5 damla biogaia akşamları da 4 damla ver dedi doktor sansimplexi ama burda kimde okuduysam 10 damla falan veren var o kadar verebilir mitim acaba kıvranıp duruyo yavrum. 1 aylık bu arada
humeyra_kayraa Uyku konusunda bilmiyorum bebeğim normalde de uyurdu zaten o yüzden o konuda bişey diyemiycem 🤭 Kaç Damla kullanıyorsunuz acaba ?
Emineyunus_Kurt humeyra_kayraa vlla ben 2 aylikken felan kullanmaya baslamistim gunde 3 damla sabh bide aksam yatmadna obce 3 damla kullniyorum suan 4 ay 2 gunluguz hala sabh aksam 3 er kez dmlatiyorum
nurhayatervaras Yesidil 10 damla kullandık. 5 sabah 5 akşam. Ama doktorumuz 15e kadar çıkabilirsiniz demişti çok gazı olursa demişti
humeyra_kayraa Emineyunus_Kurt teşekkür ederim 😇benim bebeğim de 1 Ay 21 günlük bende sabah akşam 2 damla veriyorum
nurhayatervaras Yesidil bebeğim şuan 9 aylık . Ama çok sancılı ve gazlı geceler yaşadım. Zinco, samp simplex ve nurse Harveys kullandık
Emineyunus_Kurt humeyra_kayraa olabilri canim aynen bu arada o zinco uyku yapuyo biraz oyle duymustum
Esdoel humeyra_kayraa ben oğlum 10 günlükken başlamıştım 1 şişeyi bitirmesini yarışı duruyor hala çok işe yaradı