Yesimgulcakir Akşam 9,30 10 arası uyur oğlum sabah 8,30da kalkardı, bazen 11,12 gibi uyuduğunda Bile sabah 8,30da ayakta oluyordu ama 2 haftadır 5,30 ve en geç 7dr uyanıyor , erken kalkan bebek annesi varmı benım gibi , nasıl biraz daha uyutabilrm 😂
Esraalibugra Yesimgulcakir benim oğlumda hep erken kalkardi küçüklüğünden beri şuan 5 yasinda ve hala 7 gibi 7 buçuk gibi kalkar
Ademalp Yesimgulcakir 2 aya kadar hiç şaşmadan 6.30 da kalkardı. Şimdi 9 aylık 7 de kalkıyoruz. En geç 8.30 da.
defnekuzu Yesimgulcakir benim kizimda 19 aylık ve 9 aylıktan beri 6-6:30 arası kalkıyordu daha 1 aydır 7-7:30 gördük ona bile sevinir oldum oysa gündüz uykusu da Max 45 dk
Tuos2306 Yesimgulcakir valla uyku açık yaramızdır 🤣 tam 1 yaşına kadar cinnet dolu geceler geçirdik. Be yaptıysak ne denediysek uyumazdı. Zombiye dönmüştğk. Gece uykusuna 8 gibi yatırırdık uyurdu skntı yoktu ama sabaha kdr 1736362736262 kez uyanırdı. Yaklaşık 1 yaşından snra biraz dğzeldi ama hep erken sabahın 6 sında falan kalkıyordu. Öncesndede myleydi. Şimdide. Şu son 1 aydır falanda 7-8 gibi kalkmaya başldı baya mutlu oluyorduk ama tekrar bozuldu 5-6 gibi kalkyor 😭😭😭 ha bide gecenin bi vakti kalkıp geziyor. Öyle bş sorunumuzda var😂ama şuan huzursuzlugundan kaynaklı diyorum. 16 aylık oglum 😖
Yesimgulcakir Ademalp ya arkadaşların çocukları oğlumla aynı aralarında 1 ay anca vardır , 10,11den önce kalkmıyor diyorlar ben şoka giriyorum
Sarisin Yesimgulcakir Aynı benim oğlum da öyle 21 aylık. Artık havalar erken aydınlanıyor ya ona bağlıyorum ben, koyu renk perde ile işi çözdüm 😊
Yesimgulcakir Sarisin inanın kalın perdelerım takılı içeriye ışık namına hiç Birseydi girmiyor ama anlıyor 😅😂
Deletedmom283 Yesimgulcakir Benim kızım da bugün 20 aylık oldu, gece 12 de uyuyor öğlen 1 e kadar uyanmıyor 🙌🏽🧟♀️🤦🏻♀️
Madame Yesimgulcakir benim oğlum da 20 aylık 7 de kalkıyor simdi siyah perde alıp takmayı denicem o şekilde daha uzun uyur dediler. Öğlen uykusunda sorunumuz yok ama gece takip sabah açmayı planliyorum
annediyebiri Yesimgulcakir ben özellikle erken kaldırıyorum 7 de yoksa gece erken yatmıyor hele saat 7 yi geçsin 8 de uyansın o gece mutlaka 12 den sonra uyur 🙇♀️
Keremozaninannesi Yesimgulcakir benim eltim her sabah ezanla uyanıyor canım oda çok muzdarip en geç saati 6.30 biz oğlumla bazen 10 11 gibi uyanıyoruz baya dert yanıyor bana 😁