Sumyy0303 Havva2323 ben memnunum bide biogai verdim 2 sinide baktım gecmezdi bitki çayı demlersin kimyon tane olan halini alıp
Gamzelii1312 Bende kullandım memnunum ama bn arada rezene kimyon vs veriyordum. Ve şuan yeni çıkan bir gaz damlası var doktor yazdı bize ondanda çok memnunum alleviando damla fiyati da uygun hem
Gamzelii1312 30 küsürdü sanırım 39 mu ne tam hatırlamıyorum diğer gaz damlaları 50 60 70 bi zinco da uygun iste