Prens_annesi2110 Kızlar dün aşı olduk bişeyi yokruaz önce bezini değiştirirken gördüm sol bacağı şişmiş ve kızarmış böyle sert şişmiş ödem gibi neden olabilir acaba sağlık ocağına geri götüreyim mi göstermek için
Cktha Prens_annesi2110 menenjitlerden sonra olmuştu oğlum da dr kolonyalı pamuk köy günde 3 4 kez ödemi alır demişti, 18. Ay aşısını bilmiyorum tabi bu arada pamuk sırılsıklam olucak
Sarisin Prens_annesi2110 Aşı dağılmamış muhtemelen her alt değiştirmede kolonyalı pamuk ile masaj yapın geçiyor. Benim oğlumda 6 ay aşısında olmuştu hemen aradım korkmamam gerektiğini söyledi hemşiremiz 😊
Doruk12 Prens_annesi2110 bizim 6 ay aşısı da oldu canım kolonyalı pamukla ov sürekli 2 güne geçer inşallah 🤲🏻
Bulutbey Prens_annesi2110 bizimkilerde genelde whatsapp ile iletişime geçiyorlar. Bir resim göndermeyi deneyin illaki göreceklerdir
araskuzumm0918 Prens_annesi2110 korkmayın geçiyor bir hafta içinde ,bu aşıda olabileceğini söylemişti bize hemşiremiz,kolonyalı mendil koydum ilk gün okadar.