Mommy_Bird rotavirüs aşısı canım genelde 3 ncü bide 5 nci ayda 2 doz şeklinde oluyor enfeksiyon lara karşı korumak için oluyor şiddetli ishal kusma gibi ağır seyretmesin hastalıklar diye tabi her çocoukta bir değilmiş bu aşıyı yapıp çok ishal kusma yaşayanlarda okuyormuş bebeği grip olunca yada enfeksiyon kapınca ama bizde ilerde keşke yapsaydık dememek için yaptırdık işte