Deletedmom819 NeslihanBusra ben beğeniyorum yaklaşık iki üç aydıe kullanıyorum bi eksisi olmadı. Yatarken giydirince hemen kalkıyor kilot bezde öyle değil. Kendisi ayağa kalkıp ayaklarını sokuyor içine 😂
NeslihanBusra ikbalmira1 Sndzkbr hımm bende canbebe kullanıyorum fiyatı uygun deneyeyim demiştim sağolun kızlar :) zisanc Deletedmom819 Yavuzzeliha85 teşekkür ederim kızlar :)
Sndzkbr İnceliğini düşünmedim ama ben beğenmedim diğeri giydirmesi daha kolay bu zor birde iz yapıyor vücuduna 🤷♀️
ikbalmira1 Sndzkbr internetten yanlışlıkla almışım hiç sevmedim ben her yerine iz yapıyo giydirmesi çok zor oluyor