ZMK bebekler sürekli huy degiştirir canım. 40 ı cıktiktan sonra yavas yavaş düzenin oluşmaya başlar. Bide bazı bebekler kalabalik ortami sevmez. Benim oglumda kücükken ne zaman misafir gelse hic uyumaz, hep ağlardi. Misafirler gidene kadar kucakta olurdu. Herkes gittikten sonra uyurdu anca. Ama bizim aile kalabalik. Ve zamanla oglumda aliştı bu duruma. Sizinki daha 20 gunlük. Anne kollarini istiyor o. Kendini senin kollarinda güvende hisseder. İşi gücü bırak bebeginle ilgilen sen hep. 😊 uyusada hemen yanından ayrilma bebeginin. Senin kokunu alıyor o. Sen odadan cıktıgın an kokunu alamayinca uyanir.