Cnprtk Bizimde anne yanı beşik vardı ama artık sığmadığı ve dönemediği için parkyatak aldım sonrada oturdum şimdiye kadar almadığım için kendime kızdım 😊 Bebeğim 13 aylık çok rahat ettik içinden cıkma düşme ihtimali yok döne döne uyuyor sallanma aparatı olmadığı için kendinide uyandıramıyor ilerde oda yapmayı düşünüyorsan çok pahalı birşey almanıda tavsiye etmem ☺️