Kızlar ek gıda zamanı geldi mi demek bu ,doktorum ek gıdaya 4.ayında başla dedi ama kaşığa tepki vermiyor diye başlamayacaktım . İki aydır kilo alımı baya azaldı genel kilosu iyi ama . İki gündür kucağımda sofrayı gmrünce çıldırıyor ben kaşığı ağzıma götürünce bir çırpınıyor bir heycanlanıyor ona vericem sanıyor bende ekmek verdim eline emsin diye ekmeği ağzına götürürken titriyor heycandan😂 elinden düşğncede ağlıyor kaşı onun değilde benim ağzıma gidince de ağlıyor ne demek bu ek gıdaya hazır mı yoksa benim sütümle doymuyor mu ,ama daha önce böyle yapmıyordu. Şimdi 4 ay erken sen delimisin vs gibi yorum yapacaklar lütfen bişey yazmasın mantıklı önerilere açığım saçma eleştirilere değil