Merhaba. Özel bir firmada çalışıyorum.suan doğum izni deyim.ixnin bitmesine on beş gün var. Ancak dün hesabima baktım kısa çalışma ödeneği yatmış. Bu durumda olan varmı. Bu ödenek doğum parasından yani analık rapor parasından kesilmez degilmi
.yani ekstra gelen paradır umarım.sizde nas durumlar