Nur56 Yeni Doğum yaptım 18 gün oldu bebeğim kabız olmuş çok ağlıyor ne yapmam gerekiyor bir fikri olan var mı
Kuubra Nur56 gazdır o. 10 gün de yapmasa eğer anne sütü alıyorsa, normal. Nerden anladınız kabız olduğunu sahi?