Arkadaşlar oğlumun 4. Aydan beridir alt dişleri kabardı doktor 2 haftaya öıkartır dedi 13. Aya geldik ama bir tane bile diş yok ama bu son zamanlarda artık iyice kabardı ve ele geliyor ama patlamıyor bi türlü haftalardır mahvoldum uyku yok yemek yok bir dk bensiz durmuyor 28 haftalık hamileyim resmen zombiye döndüm denemediğim kalmadı karanfil yağı yaptım emzik su doldurup dolaba bırakıyorum soğuk şeylerle rahatlatmaya çalışıyorum dişlik aldım sevmedi calgel diş jeli kullanıyorum faydasız her gün ağrı kesici veriyorum mecburen ama vicdanen çok rahatsız oluyorum ne yapacağımı bilmiyorum bu süreç için önerisi olan var mı acaba çok ihtiyacım var ?🤦♀️