EceSultan el ile olanları güzel olmuyo bu medikallerde ucuz olanlarıda var illa marka almayın ama elektrikli alın bendeki elektrikli. ben 4 günlük anneyken kitlendi gögsüm onunla açtım . sonrasındada bebek daha emmeyi beceremedgi için 1 kaç kez doldu diye açım yaptım. şimdilerde ise 2 aylıgız biyere gitcegim zaman sagıp bırakıyorum ama kendi bebeginizin sık sık emmesi gerekir. onun emiş gücünden daha üstünü yok anlıcagınız 😊 ama bide bebeginizin nekadarlık oldguna baglı. ben cok kez denedim misal bebegim 1 aylıkken 1 den 50 digerinden 50 cıkıyodu. şimdilerde ise birinden 80-90 digerindende bi okadar cıkıyo. yani gögsunuz bebeginize yetecek kadar üretiyo diyebilirim Allah vergisi işte :) bide düşünün sagdıktan sonra hemen evden cıkmadan bide bebegimi emziriyorum. devamındada geliyo yani birini sagarken digeri doluyo tekrar şükürler olsun.