Merhabalar arkadaşlar kizim 6 bucuk aylik oldu ek gıdaya başlayalı 2 hafta oldu kziimda sut ve yumurta alerjisi var sabah kahvaltısı için ne yapacagimi bilemiyorum formül mamayla pirinç unuyla muhallebi bu ay için uygun olur mu bilemiyorum nolur yardımcı olun .