Bebeğim yedi aylık bizde bebelac gold iki no kullanıyoruz ama bu zamana kadar sma içti onda da memnun değildim her neyse şimdi bi sabah bi akşam içiyor o da zorla 120 cc yani günde üç kez ancak verebiliyorum zar zor dişte patlattı bildiğim bi sıkıntısı da yok ek gıda alıyor ama çorba ve yoğurt püreleri kabızda oluyor anlamıyorum çok övüyorlar da bi markayı napabilirim acaba çünkü çok zorluyor beni içmemesi daha çok küçük biberonu itiyor elinin tersiyle