Busraklsd 8,5 aylık uykuya geçişi tam bir işkence ve doğduğundan beri böyle . Akşam 9-10 Arası uyur. 12 1 gibi yatmadan emzirim. Bazen uyanır bazen uyanmaz bu sürelerde . 4-5 gibi yine uyanır emer uyur. Normalde 1 haftadır 7 7-30 uyanıyordu. 1 1,5 saat sonra tekrar uyutuyodum.ayagimda. kendimde uyuyordum en azından sallarken🤷♀️ sonra oğlen uyuyor 12 gibi ama yarım saat sonra zink uyanıyor tekrar uğraş ki uyusun . Akşam 4-5 gibi tekrar uyku yine oglenki gibi. Akşama çok huysuz olursa 7 gibi belki yarım saat zaten üstüne çıkamıyor 🤷♀️😢 deliksiz uyumayı özledim beşik başında veya ayakta sallarken uyumaktan çok bunaldim. Sırf uyku sorunu yüzünden odasını ayırdım çit sese uyanıyor pişpis sesi ve süpürge sesiyle uyuyor çünkü