deryaikra Kızlar selam bebegım ıkınmasına ragmen alttan gazını cıkaramıyor ve daha 1 aylık zinco nun damlasını kullanıyorjm ama normal midir sadece anne sutu ıle beslenen bir bebegın bu derece ıkınması
Kadrisslp deryaikra Merhaba, bizim de aynı sorun vardı. Bir sürü gaz damlası denedik. Fayda etmedi . Sab simplex diye bir damla var muhteşem ötesi. Kesinlikle onu denemelisin. İlk kullanımdan itibaren rahatlattı benim bebeğimi.
Guligul deryaikra butun bebekler oyle 3 aya kdr bagirsaklari gelisiyor. 2 sise sab simplex kullandim hic bir ise yaramadi. Careyi tane kimyon kaynatip birkac kasik icirmekte buldum. Faydasini gordum tavsiye ederim.