Hanımlar merhaba
Bebeğim 2 ay 14 günlük daha öncesinde doğum yaptığım hastanenin vermiş olduğu Alle viando gaz damlasını kullanıyordum yağ gibi olduğu için bebeğim 1 buçuk aydan sonra kusmaya başladı. Şimdi eczanenin önerisiyle sap simplex kullanmaya başladım fakat eczane ishal yapabilir dedi sizde de oldu mu acaba ishal ?