G_ADAN
[bilinmeyen] öyle düşünüyorsan mantıklı olan balıktan sonra hazmedene kadar bi kaç saat emzirmemek canım. Ben o aylarda somon yedirmeyi düşünüyorum. Lop et zaten
ErtugrulAnnesii
[bilinmeyen] ben de aynı şeyi düşünüyordum bekleyeyim şuracıkta
ErtugrulAnnesii
[bilinmeyen] evet valla sırf bu yüzden erteleyip duruyorum balığı. Ama yesin de istiyorum. 🤷🏻♀️
Alparslanmom
[bilinmeyen] benim oğlum 11 aylık ben haftada iki kere yediriyorum oğluma bazen bazen bayatta oluyor ama bugüne kadar bişry olmadı çok şükür
Alparslanmom
[bilinmeyen] tabiki hala emziriyorum
Alparslanmom
[bilinmeyen] canım o kadar hiç dikkat etmedim hatırlamıyorum ama ne zaman istese veriyorum yani hemen emzirdim mi emzirmedim mi inan ki hatırlamıyorum şuanda
Gamzetrl
Balığın gözlerine dikkat etmeniz lazim canlı canlı duruyorsa ve gözleri içe çökük değilse tazedir. Bi diğer yoluda balığın etine parmağınızla bastirdiginizda coken kisim geri duzelirse tazedir. Birde balık bayatsa zaten zehirleniriz süt ve yoğurt zehirleme yapmaz😊
[silindi]
[bilinmeyen] biz dün denedik bir sorun olmadı
Oykuzey
[bilinmeyen]
Bayat balığın gözleri baygın ve kırmızı olur. Ayrıca yüzgeçleri de aynı şekilde kırmızı olur bayat balığın. Parmak bastırıldığında da içeri çok fazla göçmemeli eti. Taze balığın gözleri cam gibi olur, canlı canlı. Birde sürekli aynı yerden alırsanız uygun olmayan balığı size satmazlar. Eşim hep aynı balıkçıdan alır, yeri gelir o sana gelmez şunu verelim derler.
Yasemin1907
[bilinmeyen] anne sutuyle normal sut cok farkli seylermis hic birsey olmuyormus rahatlikla emzirebilirsiniz cok kisi ve doktordan duydum balik hemn ardindan emzirenleride taniyorum ama yinede kendi doktorunuza sorun isterseniz ☺️
Alparslanmom
[bilinmeyen] rica ederim tabiki içinizin rahat etmrsi için danışın
Oykuzey
[bilinmeyen]
Benim bebeğim henüz 3 ay 19 günlük, daha oralara gelemedik 😌
Balık konusunu karadenizli olduğum için az çok biliyorum.
[silindi]
[bilinmeyen] sanırım 2 saat civarı geçti. 1 kase çorba içti birazda balık yedi. Hemen acıkmadı öyle olunca
[silindi]
[bilinmeyen] tvet
[silindi]
[bilinmeyen] Benim babam balıkçı bildiğim kadarıyla taze balık gözünden belli eder kendini eğer balığın gözleri içe çökmüş ve canlı durmuyorsa bayattır.
Thesra
[bilinmeyen]
Canim bende baligin ustune emziriyorum yarim 1 saat sonra felan aklima geliyordu bayat olur diye felan ama cok nadirdir oyle
Olucagi ve ben genelde soyliyorum bebege yediricem tazeliginden anlamiyorum degilse vermeyin diye😂onlarda sagolsun isin icine bebek girince hep dogru soyluyolar😂
Thesra
[bilinmeyen]
8 aylikken balik tavuk kiyma hepsine basladim valla canim 😅😅
Thesra
[bilinmeyen]
Aynen listede 7 ayliktan baslaniyordu ama bende 8 aylikken basladim🙈🙈 cok guzel oluyor seviyorlar hic merak etme😍😍
Thesra
[bilinmeyen]
💜💜💐💐💐🥰🥰