Kızlar tam bir ay önce sezaryenle doğum yaptım kanamam azalarak bitmişti dün adet olmuş gibi azcık sancım oldu kanamam başladı baya adet görür gibi normal mi acaba ? Lohusa kanaması mı adet kanaması mı oluyor bu ? Tecrübeli anneler cevaplayabilir mi 😌