Bi yere gitmeniz gerekiyorsa mahalle karakolunu arayarak bilgi verin biz doktora giderken öyle yapmıstık hatta memur bize bi sorun olursa arama kaydını gösterin demişti hiç riske atmaya değmez nekadar tedbirlide olunsa aman 3000 TL lik bi gezinti olmasın ☺️