Talharas yok yok korkma hepsini kusmuyordur o. benim oğlum da 1.5 aylıkken falan kusmaya başladı. bi ara kilo alamayacak bütün yediğini ksusuyor falan diye inanılmaz panniklemiştim. doktora da sordum hatta reflüden dedi. bir şurup verdi, kusmasını azaltır diye. bir iki gün denedim bi değişiklik olmadı, sonra bi daha doktora gidemedik ben de kullanmadım. kilo alımında falan da bi sıkıntı olmadı. iri bi bebek değil ama normal. 3 aylıkken 6 kiloydu.