Merhabalar, bebeklerim bu hafta 3. Ayına girecek bir haftadır aşırı derecede kusma sorunu yaşıyoruz normaldede kusma ve gaz problemimiz vardı ancak bu hafta yedikten hemen sonra çıkarıyorlar. Bazen sıvı bazen yoğurt şeklinde. Gaviscon kullanmaya başladım ve takviye mamalarını Golden Goat tan Similac a çevirdim. Başka önerisi olan anneler var mı ya da yaşayan anneler var mı ? Cevaplarınızı bekliyorum 🙏🏼