Meyrus33 Merhabalar sabah bi post açmıştım Zimco damla için, kullandık bugün 2 kez, bebeğim rahat uyuyor görünüyor ama 1.5 saate bir uyanırdı şimdi nerdeyse 3 saat olacak uyanmıyor, yine endişelendim kullanıp böyle etki gören de var mı acaba?
Veraben Meyrus33 evet uykulari daha derin daha rahatlamis oluyordu bende de,belki de sancisini falan kestigi icindir. E bide sakinlestirici bitki ekstratlari var normal bence
Asl_35 Meyrus33 gazı olmadığı için rahat uyuyordur demekki damla işe yaramış. Bizde hiç işe yaramamıştı. Gazı olduğu için 1.5 saatte bir uyanıyordur. Karnı tok gazıda yoksa mışıl mışıl uyuyordur bebeğiniz.
Prenses-annesi Meyrus33 bebeğiniz kaç aylık ve kaç damla veriyorsunuz bende dün aldım o damladan gaz için kullanıcam ama kaç damla verilmesi gerektiğini sormayı unuttum 🙈bebeğim 40 günlük sizce kaç damla vermeliyim
AYavuzS Prenses-annesi bende kullanıyorum eczacı üzerine sabah akşam 12 saatte bir 4 damla yazmış ama ben çok gazı olduğunda bazen 2 damla bazen 3 damla 12 saat dolmadan veriyprum yoksa sakinleşmiyor bebeğim. Benim ki de 45 günlük
Meyrus33 Prenses-annesi 19 günlük daha, üzerinde günde 2 defa 4 damla yazıyor bende öyle verdim ilk verdiğimde etkisi olmadı akşam 2 damla verdim 10-15 dakika sonra etki etti
AYavuzS Meyrus33 ben 1 aylık olduktan sonra kullanmaya başladım ama kullnmadan önceki haliyle aynı uykuları. Tabi ki gazı çıktığında daha rahat uyuyo öncekine göre ama çok fazla bi fark olmadı bebekten bebeğe değişir uyku biraz kişisel bi durum. Sadece rahatlattığı için daha huzurlu uykuya geçer.