Havva2011 merhaba öncelikle herseyi akışına bırakın ve ek Gıda için acele etmeyin özellikle bizim gibi prematüre bebekler için sindirim sistemini zorlamadan bu sürece adapte olursa ilerde zorluk çekmezsiniz. Hatta çoğu uzmanlar düzeltilmiş yaşa göre hareket edin diyorlar. Bende 5 buçuk aylıkken alerjik besinler dışında herseyi ağzına sürerek geçirdim tam 6 aylık olunca da başladım. Önce üç gün kuralına göre yoğurt ile başladım sonra sebze ve meyveler olarak devam ettim. Tatlı kaşığı sonra yemek kaşığı az pütürlü pütürlü katı derken derken şimdi 10 aylık çok şükür yemek seçmeden herseyden yer Kahvaltısı yemeği ara öğünleri meyve vs beni hiç üzmez bu konuda kızım. Hiç zorlama yapmadım ben sana da tavsiyem önceliğin anne sütü ve ya mama sonra ek gıda olsun porsiyonlarını fazla tutup midesini yormazsan eğer çok güzel alışıp gidiyorlar ben nasıl olsa yiyiyor sevdi diye aşırıya kaçmadım tadım aylarında olsun bu aylarda hala daha öyleyim. Ama henüz Blw ye geçmedim çünkü benim ki yemeklere karşı çok heyecanlı istekli zarar verir kendine boğazında kalır diye ben henüz cesaret edemiyorum ona. Sonra zaten hersey sırayla oluyor sen hiç dert etme minikler ağzının tadını biliyor ☺️