İyi geceler arkadaşlar
oğlumun sağ koluyla sağ ayağının üstünde zeytin büyüklüğünde tahriş gibi ama değil kızarıklık oluştu yaklaşık bir ay olacak geçer dedim ama geçmiyor
ne yapsam doktorada götürmek istemiyorum bu süreçte
egzema değildir inşallah neyden oluşmuş olabilir? Fikri olan,yada yaşamış olan anneler yardımcı olursa sevinirim