Kızım 5 gün sonra 13 aylık olucak 5. Disi ciktigindan beri ısırmaya başladı güzelce anlatıyorum aciyo diye bazen çok kötü isiriyo canimin acisindan bağırıyorum ağlıyor kizincada daha cok isiriyo tepkisiz kalmaya çalışıyorum yine ısırıyor bir tanıdığım ısırınca burnunu sık dedi yaptım acitmayarak ağlayarak benim burnumu sıktı tecrübeli anneler tavsiye bekliyorum 😭