Ysfygz Selamün aleyküm kızlar, bebeğimi sallarken midesinden lıkır lıkır ses geliyor neyden dolayı bilgisi olan var mı ? Çok mu dolu , az mı dolu yoksa gazı filan mı var ?
Merveazra Ysfygz benim kiz cok yedigi zaman, yani gece yatarken hem mama veriyorum ustunede emiyor falan ozaman likir likir yapiyor, yani midesinin dolu olusundan oluyor o.
Ysfygz narrr genelde gazı varsa emzirdiklerimi kusuyor.bu bana garip geldi tamam o zaman😊 teşekkürler
Zynpemrh Benim oğlumda oluyodu ilk zamanlar bende korktum ama sütü içince oluyo sonra sindirdikçe gidiyo sütten oluyo birde gaz tabiki ikisi bir arada Karnı şiş ve salladıkça ses geliyo bizde bu şekildeydi büyüdükçe geçiyo 🤗