Mutluluk33 Cocugumda sarilik var dun gece küveze koydular 3 saat kalmasi gerekiyrdu ama 1 saat zor durdu sabah yine goturduk 1 saatte oyle kaldi eve geldik 2 saatte bir emzirmeye calisiyorum ama cok zor kalkiyor ve fazla emmiyor emme refleksi tam oturmadigi icin memeyi tutarken zorlaniyir bu durumu yasayan varmi yasayan varsa nolur yardim etsin cocugu nsl uykudan kaldirdiniz yada ne yaptiniz ?😥
Drkhtc Mutluluk33 ay o kadar iyi anlıyorum ki seni benim bebeğimde kalmıştı çok zor yeni anne için 🧡 topuğunu sık burnunu sıkıyodu hemşireler mesala tez zamanda atsın sarılığı inşallah 🥰
Mgtlh Mutluluk33 altını aç korkma yüzünü islat gerekirse ama sarılık her bebekte olur benim bebeğim 5 gün kaldı küvezde sonra eve geldik hala dev ediyordu bende biraz koca karı işi yaptım açıkçası duyduğum şeyleri sonra kontrole gittik kan testi aldılar sonuç gelene kadar tünel denilen bisey var küveze benziyor yine ona kattılar çocuk bir çıkmadı kar gibiydi aynı bence doktorla bunu bir konuşun 🌸 her bebekte oluyor sıkma canını 🌺
minesz21 Mutluluk33 benim bebeğimde sarılık geçirdi ama biz 4 gün hastanede kaldık öyle atlattık ben naparsam yapim uyanmazdı topuzunu sıkardım altını açardım ama yine uyanmazdı 18.58 le hastanede kaldı çıkarken 6 dı sen sık sık emzir eğer göğsünü tutamıyorsa kaşıkla ver sütünü mama vermiyceksen biberona alıştırma benimki alıştı ve bırakmıyor mama destekli gidiyorum sütüm az diye umarım geçer biran önce geçmiş olsun 🙏🏻
Asya39 Mutluluk33 çok geçmiş olsun aynen bende yaşadım yenidoğan sarılığı ve hep uyuyordu ben burnunu da sıksam ayağına çimdik te atsam uyanmadı eger sütünü sağabilme imkanın varsa biberona koy ver çocuk aç kalmaması lazım hatta iki saatte bir emzir demişlerdi bana ama maalesef ememedi mamaya başladık ışıkta kalsın bide beyaz lamba olursa iyi olur zamanla geçiyor ama işte insan çok korkuyor
Aslancikk Ebe bana ayak baş parmağıyla oyna yada burnunu sıkın saat başı kaldır emsin demisdi ben bunları yaptım çok şükür sarılık olmadik…bebek çok az emiyordu ama ben sık sık uyandirip emzirdim.
Belinay19 Bizimde oldu bol bol emzirin topugundna ve omzundan uyanıyordu kızım güneş alsın ve ışığınız açık kalsın sürekli emzirin tek çözüm o
Mutluluk33 Asya39 2 satte bir kalktigi zaman bazen 5 veya bazen 10 dk boyunca emiyor mesele 2 de kalkti diyelim 5 dakika emiyor altini aciyorum degistirip tekrar emziriyorum o zamanda 3 veya 5 dk tutuyor yeterlimi sence
Didem52miray 2satte değil 30dakkada 15 dakkada 1saati geçirme, ben neler çektim 40gun sürdü, Rabbim yardimciniz olsun
TwinsmomDA Mutluluk33 kuvezde sarılık olan çocuğa gözlerini kapatarak ışık tutuyorlar üzerine evde yapabilirsin fototerapi adı nete yazarsan görürsün
Yelda01 Mutluluk33 doktor ve hemşire ne kadar kızsada izin vermeseler de annem bebeğe doğar doğmaz şekerli su verdi ve cok şükür hiç sarılık olmadi
KumsaaL Mutluluk33 ahhh topunuda sıktım burnunuda sıktım karnınıda ovaladım ne yaptıysam uyanmıyordu 1 gün küvezde kaldı düştü ama geri yükseldi canım belki linç yiyeceğim ama ben sürekli az şekerli su vede az pekmezli su verdim sürekli yanı sırada emzirdim tabiki 20. Güne kadar sürüyor ondan sonra bir anda düşüyormuş öylede oldu bizim iki günde bir kan alıyorlardı yavrumdan ellerin üzeri morarmıştı hep sonra tekrar çağırdılar götürmedim kendiliğinden geçti
Ayse58 Benimde bebeğimde olmuştu ama ben hastaneye yatırtırtmamıstım florasan ışığı tut birde sütünü sağıp sağıp ver emin ol doyduğuna biberonla zorla içir 3 güne normalleşti
Kaderrrasya Mutluluk33 fototerabi görmek zorunda kaldık eve geldiğimizde yine tutmuyodu uyanmıyordu bir gün dayanamadım (doktor mama takviyesine başlamamı söylemişti) mamayı biberon ile verdim. 2. Kez verince mememi tutabildi. Benim bebeğimde emme refleksi olmsdan doğdu ben emzik verdim…
KumsaaL Mutluluk33 5 dakika bile emmeden göğüsümde uyuyordu canım burnunu sıkıp tekrar emzirmeye çalışıyordum
KumsaaL Mutluluk33 hatta lambanın tam altına masayı koyduk üzerine babynestti ile yatırdık sürekli 1 hafta boyunca gece ışığı hiç kapatmadık tekrar hastanede kalmaması için her yolu denedim korkma geçecek inşallah şekerli suda verebilirsin
Asya39 Mutluluk33 ben işte mama verdim önce sonra emzirdim emziren anneler daha çok bilirler yeterli olup olmadığını
Zeynepravza38 Mutluluk33 benim kızımda da vardı ama küveze yatırttık birgün ve baya açıldı teni sonra bol bol emzirdim 40 tan sonra hiç kalmadı