Sanemkrdmn Kızlarrr emzirirken saçını boyatan varmı acaba bir sorun olur mu ki kendimi işaretlenmiş koyun gibi hissediyorum saçımı boyatmak istiyorum ama tereddütte kaldım🙄
Gurbettebianne Sanemkrdmn ben yaptırdım 40 ın çıkınca röflemi .hemde 7 saat sürdü. O gün için süt sağıp eve bırakmıştım annem onları verdi hiç bişe de olmadı şükür ona bakarsan herşey zararlı canım . 5,5 ay oldu dibim geldi ve hala emziryprum yine yaptıracam
Nisanur Canım bende boyatacaktım ombre yaptıracaktım da ek gıdaya geçene kadar yaptırmayın dediler bana bende yaptırmadım ama içimde uhte 🙄 daha iki aylığız
fdmozkncmn Bnde yarın yaptırıcam ombre 3 aylık bebeğim var. Diplerine gitmediği için bnce sorun olmaz 🤗