Busrauzn bizde 10 aylığız canım en son 9 ayken tartılmıştık 8700 dü ama zaten ancak 9 olmuştur . Boyumuzda 75 cm di . Hami tek değilsin bizde aynıyız .kilo alımımız az ve çok fazla hareketli bir dk durmuyor yediği eriyor resmen .ayeıca boyları uzun olduğu içinde zayıf görünüyorlar ve boya gidiyorlar . Sağlıklı olsunlar önemli olan o bence 🙏 yani bende çok taktım ama en sonunda bıraktım oluruna