Sisli Doğum yapalı 52 gün oldu normal doğum yaptım kanamalarım tamamen bitti yanlız 2 gündür akıntıyla karişik hafif kanımsı bişey geliyor çok olmuyor Belli belirsiz bu süreçte normalmidir tedirgin oldum biraz.
Busrasy Sisli Regl olabilirsin. Bende normal doğum yaptım kanamam 30.günden sonra yok gibiydi. Hemen hemen bi 20 gün sonra adet oldum
Zuluu Adet olmus olabilirsin normal doğumda kanama cok oldugu için dogumdan aonra ilk adettr fazla kanama olmuyor hatta leke leke oluyor bazi kadınlarda
Sisli Zuluu peki kesik kesik olması normal mi 2 gündür ara ara akıntıyla karışık oluyor ama sürekli değil
Zuluu Sisli benim daha kirkim cikmadi bu gun 29uncu gunum adet oldum mesela kesik kesik geliyor benimde annem boyle olurmuş yani bende ilkkez oldum tam bilemiyorum
Nergis12 Ben doğum yapalı 6 ay oldu bende de ara ara kanlı ara arada sarimsi akıntı geliyor 1 sene ye yakın sürer diyorlar