Si_se_ta_be Aptamil kullanıyoruz ama pek işe yaramıyor değiştirmek istiyorum. Kilo yapab6daha sağlıklı bir mama öneriniz varmı.
Deletedmom23113 Si_se_ta_be biz hipp combiotic kullanıyoruz ve baya kilo aldık, çok memnunuz , doktorumuz baştan beri onu önermişti hala onda devam ediyoruz, değiştirme içeriği en kaliteli mama dedi , hem bebeğime pek gaz yapmıyor 🌸
cinarkusveannesi Si_se_ta_be diğerlerini bilmiyorum ama bebelac gold kullanırken oğlum günde 5-6 defa dışkısını yapıyordu ishal ve gaz sorunu çok yaşadık değiştirince mamayı günde 1e düştü ve kilo alımı arttı az yapınca aklınızda bulunsun önermiyorum o konuda 🙏🏻
Deletedmom23113 Doga20 bana bir arkadaşımız humana ile hipp mama olarak içeriği aynı hemen hemen dedi , zaten ikisi de Alman firması , bende merak ediyorum , hipp kullanıyoruz bizde 😊
ElifKubraTekin Ben kesinlikle Golden goat ya da baby goat öneriyorum . Keçi maması ve çok lezzetli tadına baktım 😁 bebeğim daha rahat gaz yapıyor . Aptamil kullandık bu konuda çok zorladı bizi maalesef
Doga20 Deletedmom23113 eşime eczacı tavsiye etmiş o da almış, bende daha sonra yorumlarıni falan okudum baya beğenilen bir mama ki aynı şekilde biz de beğendik 😊👍
Yasminlina Si_se_ta_be hıp mama yı dr anne sutu artı hıp mama ıse guzel mama ama sadece mama ıse hıp yeterlı degıl. Sız sma yada aptamıl kullanın demıstı. Aptamıl le devam edıyorım
QueenMom__ Si_se_ta_be holle almıştım ilk 4 gün kullanmıştım içeriği falanda çok iyi tavsiye edenlerde çok bi araştırın isterseniz. Ödem atıp anne sütü almamasına rağmen 4 günde oğluma kilo aldırmıştı