Yesilanne97 ozmqna yapılacak iki şey var eşiniz resmini çekip çocuk doktoruna götürüp göstermek ikincisi bebeği götürmeniz mantarsa yayılır öyle zarar veren bir şey değil ama ne kadar erken tedavi edilirse kaybolması o kadar kolay olur verin eşinize götürsün göstersin anlatsın virüsten dolayı çıkarmadığınızı yardımcı oluyorlar ben bi sıkıntı olmuştu öyle yapmıştım götürüp göstermiştim