58vildan sakınnn tefal alma sakınn tefal titanıum kullanıyorum kulpları cıkandan alırken 10 sene kullan cizilmez dediler 2. Ayda kulbu bozuldu hic makinaya atmadıgım tellemedigim sadece süngerle temizledigim halde icler mahfoldu cok pismanım o kadar para verip aldım asla ürünün arkasında durmuyor onu alacagın fiyata 3 set alırsın